محسن رضایی: تا رفع خطر و بازگشت آرامش  در کنار مردم خواهیم ماند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه سفر به دورود در استان لرستان، با انتشار پستی در اینستاگرام از وضعیت این شهر گرفتار در سیل نوشت.

محسن رضاییبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای اطلاع از اوضاع مناطق سیل‌زده به لرستان رفته است پستی در اینستاگرام منتشر کرد و از وضعیت این مناطق نوشت:

«شامگاه دوشنبه ١٢ فروردین در ستاد مدیریت بحران شهرستان دورود شرکت کردم. در دورود، ۴٠ مدرسه، ١۴ مسجد و حسینیه و ٩٠٠ چادر برای اسکان سیل‌زدگان و ساکنان مناطق پرخطر در نظر گرفته شده و بیش از ٣٠ هزار نفر با اطلاع‌رسانی نیروهای مسلح، از مناطق حادثه خیز جابجا شده اند. تا رفع خطر و بازگشت آرامش  در کنار مردم خواهیم ماند».

طبق اعلام سرپرست فرمانداری دورود ۸۰ درصد جمعیت روستا‌های این منطقه در معرض خطر سیل تخلیه شده است. در روستا‌های لبان سفلی و سفید کن که شرایط حادتری دارند نیز ۷۰ درصد جمعیت منازل خود را تخلیه کرده‌اند.

گفتنی است؛ سیل پس از درگیر کردن استان‌های شمالی کشور از جمله گلستان و مازندران، به مناطقی از جنوب و غرب کشور رسید و استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان را در محاصره کرد. 

محسن رضایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار